julhelgen =)



Julen är nu över. Av mamma, mormor&morfar och min moster fick jag bl.a. en platt/locktång, earbook "om jag kunde drömma", kläder och filmer. Sen på förmiddagen i fredags kom Rebecca förbi och jag fick julklappar av henne, jag fick schampoo/balsam/hårinpackning från phc och en skål som det står popcorn på som även innehöll popcorn påsar (Hon fick min julklapp i onsdags, som var parfym/bodylotion/duschkräm från christina aguilera night). I fredags eftermiddag åkte jag och min bror in till pappa. Av honom fick jag singstar: boybands vs. girlbands och presentkort på bikbok och bio. De sistnämnda sakerna använde jag i lördags. På förmiddagen gick jag på stan med pappa på mellandagsrean. Det blev några fynd, bland annat stickad väst/kofta och munktröja från bikbok, tröja + örhängen från vero moda och tröja från ginatricot. Sen på kvällen gick jag, min bror och pappa på bio, Avatar. Den var helt fantastisk, en av de bästa filmerna jag sett, den borde ni verkligen se! =) Till sist vill jag bara tacka för julklapparna från alla=), för nu ska jag se på film med mamma, det blir 17 again, jag såg den igår men jag tyckte den var så rolig, hehe.
pussar♥

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0