You take a deep breath, and you walk through the doors.


sommarbild -09

Vanlig måndag skoldag, 09.00-12.05. Imorgon har vi nålplockardag(en dag då man gör det man behöver jobba med i skolan), då ska jag ta och plugga SO, har nämligen SO-prov på onsdag, tror dock inte att det är så jättesvårt, det var mest bara kartkunskap som skulle komma på provet. Visste ni att det är första advent redan på söndag, tiden bara flyger förbi! Snart är det alltså jul, måste verkligen börja köpa julklappar, hehe. Igår så började jag läsa i Ljudet av ditt hjärta(Eclipse), tog på svenska denna gång, kände att när jag såg New Moon på bio så ville jag fortsätta se vad som händer(dock vet jag ju redan eftersom jag redan läst de ett par gånger, men ändå, hihi). Ska se på tv nu, ha en mysig måndagskväll!
pussar♥

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0