dead by april konserten



Min signerade arm och tischan jag köpte :)

Konserten i fredags var hur otroligt bra som helst! De är verkligen värda att se live alltså. När jag köpte tischan så såg jag trummisen i bandet, Alex, och gick fram och fråga om han kunde signera min arm. Kom väl inte hem förens vid två sen, gick och la mig nästan direkt då, hade ju varit vaken sen vid sex på morgonen så det behövdes. Sen så igår åkte jag och sen på kvällen så åkte några kompisar och jag upp till en lokal och hade fest eller vad man ska säga. Men jag tyckte det blev lite långtråkigt så ville inte sova kvar, fick mamma och hämta mig och så tittade vi på film hemma istället.
pussar♥

Dead by april - Promise me


Dead by april - I made it

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0