julia&jag



Igår var sista dagen på praon, vi fick åka rullstol och ta blodtryck bland annat. Efter så gick jag och Julia till stan och väntade på buss hem till mig. Sen när vi kom hem så spelade vi buzz, fotade och massa annat, kul hade vi i alla fall! Pussar till bästa Julia♥

Idag så var jag och mamma på stan. Jag fick ett par tofflor(de som vi tittade på Julia), en skjorta, ett par jeans och sen ett vinrött nagellack också. Blir alltid något då jag är på stan, haha. Nu ska jag hålla på med att städa mitt rum och sen bara ha en mysig höst film-kväll.
pussar♥




Kommentarer
Postat av: julia

loveu!

NEJ! fick du dom? nu är jag avundsjuk ;( blööö

2009-10-10 @ 18:35:11
URL: http://juliiat.devote.se

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0