Min födelsedag!



Idag är min födelsedag. Fick massa grejor av mamma, bland annat:
-Tischor
-Filmer
-Musik-dvd
-Bok
De sjöng för mig i skolan som bara var för pinigt. Men jag har världens bästa kompisar som gör det ;) Älskar er vet ni! Fick även presenter från Becca, armband och nyckelring, tack sötaste! När jag kom hem så satt jag och titta på tv sen somnade jag och vid typ fem vaknade jag igen, haha. Beställde fler filmer med mamma nyss(bl.a. Dirty Dancing 2 och Coyote Ugly), typ 6st för 250kr, billigt. Är trött fortfarande så ska snart gå och sova...
godnattpussar♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du vet att det där är inte det ändå du får. Det kommer mera!! Puss <3

2009-09-06 @ 18:30:13

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0