This fist begets the spear. Weapons of war Symptoms of madness. Don't let your eyes refuse to see, don't let your ears refuse to hear or you ain't never going to shake this sense of sadness.

Första skoldagen efter lovet gick lättare än väntat. Var så trött imorse att jag till och med var nära på att hälla i yoghurt i oboy-pulvret som jag gjort en annan gång, men jag märkte innan jag hällde i, hehe. När jag väl kom till skolan gick dagen väldigt fort och man vart pigg av att det var soligt ute. Våren är här på riktigt nu! :)
Nu ska jag se på You've got mail med mamma, började titta på den igår men såg aldrig klart. Hade helt glömt bort den filmen, var så längesedan jag såg den. Men den är bra!



Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0