Now I wear the brand of traitor. Don't it seem a bit absurd. When it's clear I was so obviously framed?

En hel skolvecka är snart slut. Imorgon byter jag till den andra samhällsklassen(ska fortfarande gå språk dock), kände att jag inte riktigt kände mig hemma i den jag gick i, men nu ska det nog bli bra! Känner ju folk i denna, hehe. Har inte orkat någonting när jag kommit hem efter skolan, varav det är därför jag inte skrivit något. Nu slutar man ju senare än vad man är van vid så det är väl därför man är så trött, men man vänjer sig väl om ett tag! Sitter och lyssnar på Ray Lamontagne - Lessons Learned just nu. Hans röst säger jag bara, underbar! Ett ord: Lyssna!!




Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0