Funny feeling happened today. Somewhere buried in the past. Didn't mean much, that much anyway.



Igår så blev det shopping - på nätet. Beställde kläder från SwedenRockShop(min efterlängtade Rammstein tröja), H&M(Två par skor, shorts och en kjol, hoppas på att jag kommer använda den, är inte mycket för kjolar) och Ellos(en klänning). Det mesta var alltså sommarkläder, men bra att ha när det blir varmare sen ;) Sista dagen på det härliga lovet spenderade jag med städning och film. Tittade på en film som hette Red Riding 1974 till frukosten imorse, den filmen var hur tråkig som helst kan jag ju berätta... Men nu ska jag titta klart på Red Dragon som jag håller på att titta på just nu(den var så bra förra gången jag såg den, så fick lust att se den igen, hehe). Sen ska jag ta och se några avsnitt av Heroes, så jag blir klar med säsong 3 för säsong 4 har ju börjat visas på Canal+ och njuta av de sista timmarna på lovet. Imorgon är det dags att återvända till skolbänken...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0