There falls no shadow where there shines no sun...



Bion i lördags var en besvikelse. Filmen var helt okej. Men den hade inte mycket till handling. Det är en sådan film som man ser en gång och sedan glömmer bort... Igår så var jag och gjorde slingor, blev guldfärgade. Har inte riktigt vant mig ännu, har haft en färg så länge, att det känns konstigt. Men jag vänjer mig med tiden (Lägger ut en bild någon annan dag på slingorna). Erika satte även upp med nålar i mitt fuktiga hår så idag är det alldeles lockigt, synd bara att typ ingen får se det. Blev hemma idag, känner mig svimfärdig, så ingen bra ide att gå till skolan. Låg nere i soffan nyss och kollade klart på en film jag började se på igår, Catch and Release med bl.a. Jennifer Garner och Timothy Olyphant. Handlingen kortfattat handlar om en kvinna(Jennifer Garner)som förlorar sin fästmö och medan hon bearbetar sin sorg så hittar hon kärleken på ett oväntat håll. En "feel-good" film som jag varmt rekommenderar!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0