Well the truth it fell so heavy. Like a hammer through the room.



Jag blev nyss klar med att ha rensat och sorterat min musik på datorn. Nu har jag bara ungefär 800 låtar kvar. Hittade låten, Lessons Learned - Ray Lamontagne, som är hur underbar som helst, men visste inte att jag hade den. Kanske är bra att kolla igenom vad jag har för musik ibland, hehe. Har inte gjort mycket annat idag än att lyssna på musik faktiskt. Ska om ett litet tag följa med min bror och hämta mamma från jobbet och på hemvägen tänkte vi hyra film. Får se vad det blir för någon/några. Är i alla fall sugen på en action-rulle så någon sådan film får det bli ;)

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0