As a friend, as a friend, as an old enemy. Take your time, hurry up. The choice is yours, don't be late.


Kurt Cobain

Ligger i sängen och lyssnar på Nirvana, de är så himla bra! Borde nog egentligen plugga. Har matteprov imorgon, a-del, som är lätt, men sen så har vi en b-del på matteprovet på måndag som jag behöver träna lite mer till. Men jag orkar inte göra det nu, så det får bli på söndag kväll då jag kommit hem från pappa. Ska nämligen åka dit imorgon och stanna över helgen, ska bli kul! Nu ska jag duscha, sen ska jag fortsätta titta på Heroes. Får titta på datorn nu, för min DVD har lagt av, hehe. Får åka till veckan och köpa en ny...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0