"I finally understood what true love meant...love meant that you care for another person's happiness more than your own, no matter how painful the choices you face might be."

Den sista dagen på lovet då. Ska njuta av den, men är riktigt trött så det blir bara en filmdag. Jag ska inte beställa någon av de böckerna jag skrev igår(i alla fall inte nu). Jag längtar verkligen till premiären av filmen Dear John, så jag kom på att varför läser jag inte boken? Boken är skriven av Nicholas Sparks, han som skrivit bl.a. The Notebook och A walk to remember. Handlingen kan ni läsa här, och trailern till filmen kan ni se här. Medan jag ändå ska beställa Dear John kanske jag tar och beställer någon av de andra böckerna han skrivit. Han verkar vara en riktigt bra författare tycker jag =)





Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0