I never feared the unexpected. 'Till I found myself in this peculiar place. Unaware of where I was headed.

Idag har jag bara en sak som jag behöver göra. Fixa klart Rebeccas present, så att hon kan få den imorgon. Annars har jag inga läxor eller något. Men kanske ska fundera lite mer på vad jag vill gå på för linje på gymnasiet. Det ska ju vara inlämnat den tjugoåttonde. Efter att jag är klar med presenten och det så ska jag i alla fall titta på The silence of the lambs. Red Dragon som jag såg igår var ruskigt bra och The silence of the lambs ska ju vara ännu bättre, den har vunnit massa priser för bästa film bl.a. Så den blir det att se på sen...


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0