It's just a sad picture. The final blow hits you. Somebody else gets what you wanted again

Idag blev det bara en tv-dag, har legat i soffan och tittat på The Hills maraton. När man börjar titta kan man verkligen inte sluta, hehe. Jag ska snart lägga mig och läsa - men kommer nog ta många timmar innan jag somnar. Men måste ju försöka lägga mig tidigt i alla fall. Har nyss tittat lite på bokia.se, vill ha lite nytt att läsa. Funderar på att beställa någon av dessa; Atonement, Marley & jag, I taket lyser stjärnorna, Snabba cash eller L.A. Candy. Väldigt många olika genrer, men jag gillar de flesta. Jag har sett de tre förstnämnda på film och gillade de, så hoppas på att böckerna är ännu bättre. Jag är en bokmal, som det kanske märks, hehe! =)
pussar♥


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0