It's not about how fast I get there, it's not about what's waiting on the other side. It's the climb.


Jess & Rory =)

Nyss klippte sig mamma och mormor, så jag bokade tid för mig att göra slingor(och klippa topparna)om två veckor, ska göra nougatbruna slingor. Annars idag har jag bara städat lite och suttit vid datorn. Har kollat runt på discshop.se på serieboxar, har lust att köpa boxen med alla Gilmore Girls säsonger. Det är en sån mysig serie. En av mina favorit serier, kanske även favoriten. Eller nej, det är nog Vänner förresten(som jag förövrigt har alla säsonger av, hehe, riktig nörd). Men den ligger på andra plats i alla fall! Aja, nu ska jag dammsuga och massa annat, sen blir det någon film eller om jag läser i Dear John(som är otroligt bra, rekommenderar den starkt), vi får se...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0