Out the many broken backdoors and windows. Through the valley of the love of the lost. Is a hole that is cut through the souls falling down from the thrones without leaving any windows.



Hade tänkt att ha en läsardag, men så blev det inte. Dels för att jag vaknade sent och dels för att jag skulle städa och fixa på mitt rum. Så tiden bara rann iväg. Om en liten stund ska jag och mamma titta på Hannibal. Sen efter det så ska jag i alla fall läsa om jag inte somnar i soffan vill säga. På tal om läsning, beställde A walk to remember från bokia förut, även fast jag inte är klar med de andra, hehe.

 

Titta in den här fanmade trailern till Eclipse, jag tycker att den är klockren! Otroligt bra gjord, ser ut som om det skulle vara den officiella.





Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0