The night is here and the day is gone. And the world spins madly on. I thought of you and where you'd gone. And the world spins madly on...

Åkte hit till pappa i fredags och ska åka sen vid kvart i tre. Igår så gick pappa och jag runt lite på marknaden här i Örebro. Annars har det mest blivit film-tittande. The Ugly Truth, Allt en tjej vill ha och Men in Black II är några av de filmer jag, Emil och pappa sett på(den första såg jag dock själv, det är en riktigt rolig komedi!). Nu ska jag se på ännu mer film, ska börja titta på My Sisters Keeper (handlingen kan ni läsa här), har tänkt att se den länge men har aldrig blivit av. När jag kommer hem sen så blir det tråkigt pluggande. Matte. Har ju prov imorgon, så är väl bra om man tränar lite. Har varit en bra helg, härligt att träffa pappa =)


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0