"When you're struggling with something, look at all the people around you and realize that every single person you see is struggling with something, and to them, it's just as hard as what you're going through."

Första dagen i skolan var över för några timmar sen, klockan tolv slutade vi, så dagen var ju inte så lång. Vi fick nytt schema och jag kan ju säga att jag inte gillar det precis... I alla fall, efter sen så följde Anton med mig och så spelade vi en av de sista banorna på Modern Warfare 2, den som de sa skulle vara "omöjlig" tyckte vi var lättast på svåraste nivån, hehe.

Det blev förresten Dear John och The Notebook som jag beställde igår på bokia.se. På engelska är de dock, vet inte om de finns på svenska ens. Men jag gillar mer att läsa böcker på engelska så det gjorde inget för mig. De borde väl komma om någon dag, sen blir det läsaläsaläsa =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

den svenska versionen av a walk to remember finns på biblioteket att låna, samma författare med en annan titel bara.

2010-01-19 @ 23:52:06

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0