Imorgon drar jag till...

...Gotland för några dagar :)

Ska bli bättre på att uppdatera här i bloggen, men under sommaren kommer det nog vara dåligt med det, hehe. Har läst ganska mycket böcker nu när jag varit ledig som jag tänkte rekommendera, jag är ju som jag sagt förut en bokmal! Snabba Cash, My Sister's Keeper, Bortom ljus och mörker, Kärleksbarn och För kärleks skull, alla böcker som jag gillat att läsa. Sen nu ska jag börja på Patient 67 a.k.a. Shutter Island. Såg filmen för några dagar sen, hade först tänkt ta och läsa boken först men ja, så blev det ju inte, hehe!

Nu ska jag packa klart för vi åker in till min moster idag eftersom tåget går tidigt imorgon bitti. Slänger in en låt till er, lyssna om ni vill!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0