Be careful of wHat you do 'caUse the lie becoMes the truth.

Hade sovmorgon till klockan tio idag, för våra lärare skulle träffa de som ska bli sjuor, sjukt små är dem, hehe! Riktigt härligt var det i alla fall att kunna gå upp efter åtta som man annars aldrig kan göra när det är skola eftersom vi inte har sovmorgnar(bara på måndagar)...

Läste ut I skuggan av värmen igår, hihi. Sjukt bra var den så jag beställde till och med två till imorse(det är ju en femdelad romanbiografisk serie). Jag vill fortsätta läsa, haha!!! Funderar på om jag ska ta någon annan bok sålänge eller en tidning bara och gå ut och sola, som jag inte gillar...Men jag vill ju få lite färg på benen, för de är alldeles kritvita, haha!

Underbara rösten! --> Jon Lilygreen - Strawberry


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0