I'm a shooting star dancing through the sky, like a tiger defying the laws of gravity. I'm a racing car passing by like Lady Godiva.

I lördags så kom mormor, morfar och min moster hit och firade mamma. Mamma hade bakat en kladdkaka med marshmallows och idag gjorde jag en till för den var så otroligt god(den hon gjorde försvann snabbt, hehe)! Är en helt vanlig kladdkaka bara att man lägger i mini-marshmallows i smeten, mums. Igår så tittade mamma och jag äntligenLuftslottet som sprängdes, den var precis lika bra som dem andra tyckte jag. Alltså otroligt bra, är inte annars så förtjust i svenska filmer, men den här trilogin är bara så bra. Måste ses! Nu ska jag lägga mig och läsa ut svenska boken för den ska vara klar till på onsdag och har inte haft tid att läsa i helgen. Hinner inte läsa imorgon heller - för då ska jag göra matte, engelska och religion...


Spoiler för den som inte sett de två första!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0