Some people fight. Some people fall. Others pretend they don't care at all. If you want to fight I'll stand right beside you. The day that you fall I'll be right behind you to pick up the pieces.

Just nu så sitter jag och skriver en sammanfattning om judendomen, som ska vara inlämnat imorgon. Sen så ska jag läsa ut boken jag läser i svenskan. Hade tänkt att göra matte också, men då blir nog min hjärna överbelastad. Så min kväll består av plugg, plugg och åter plugg. Tråkigt. Men om jag hinner så ska jag se på Desperate Housewives kl. 21, men det gör jag nog förmodligen inte... Kom precis på att jag hade läxa i engelska och tyska också. Så ännu mer plugg, woho! Nu ska jag sluta klaga! ;)



Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0