"Time free, but it's priceless. You can't own it, but you can use it. You can't keep it, but you can spend it. Once you've lost it you can never get it back" - Harvey MacKay

Vi åkte ju till mormor och morfar igår och jag stannade sen kvar och sov över :)
Mamma och jag bakade på eftermiddagen/kvällen, ett par timmar efter att jag kommit hem, Drömmar. De blev fantastiskt goda! Har haft lust att göra det sen jag ätit hembakta sådana hos Anton för ett par veckor sen, hehe.
Apropå inlägget i fredags skrev jag ju att Dear John inte går här i stan, och då skulle jag kolla på SF vilka tider den går, och då ser jag att den har premiär 4 juni(!), de har alltså ändrat premiärdatumet från att jag kollat för några månader sen! Hatar när de gör så, den har ju liksom redan haft premiär i USA för flera månader sedan...
Aja, nu ska jag duscha sen se på Gossip girl :)



Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0