Topp 5 | Favoritpar i TV-rutan



Lorelai & Luke - Gilmore girls. Han fanns alltid där för henne och Rory. Man väntade och väntade på att de skulle bli ett par. Hela Stars Hollow visste det, medan det tog fem säsonger för de själva att inse det. Sen kom den första kyssen!



Rory & Jess - Gilmore girls. Från första gången de pratade med varandra hoppades jag på att de skulle bli ett par. Jess bryr sig inte mycket om någon eller något, förutom Rory. Rory är världens snällaste person. Han blir helt enkelt en bättre person med henne!



Kris & Junior - Wildfire. Kanske en rätt så okänd serie för de flesta. Men jag satt varje helgmorgon och kolla på denna serie och älskade den. De är ihop och gör slut flera gånger, hon är ihop med hans bästa vän och han gifter sig nästan med en annan. Ändå så hoppas jag alltid på dem, för de är så rätt för varandra!



Ross & Rachel - Friends. De var en del av varför man tittade på Vänner i tio säsonger. Monica och Chandler är ju också gulliga ihop, men Ross och Rachel är ändå lite roligare ihop! Trots missförstånden och det så visste man ändå att det skulle bli de till slut!



Blair & Chuck - Gossip girl. Längtar till säsongspremiären 10 oktober. Hoppas på att de blir tillsammans igen, för de är ju så perfekta för varandra! Helt klart mitt favoritpar i serien!
...Självklart finns det andra par som jag gillar i serier(bl.a. Ryan & Marissa, Seth & Summer och Lucas & Peyton) men dessa får bli topp fem!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0