Third time's a charm.

Gårdagen började med fika hos min kära faster, för att fira henne som fyllde 50 igår och min kusin som fyllde 30 i fredags. Hade gjort handgjorda kort till dem båda som uppskattades och det är alltid kul. Grattis till dem!

Efter att ha varit där i några timmar begav sig pappa, min bror och jag in till Örebro. Pizza och bio blev det. Det är nästan så att jag inte tänker skriva vilken film vi var på men... Harry Potter var det vi var på - tredje gången för mig. Känner mig lite som en nörd, haha? Men vi visste inte vilken film vi skulle gå på (och det visades inte så många bra filmer) och de hade inte sett den så då gick vi på den, inte mig emot.

Sov över hos pappa och kom hem för ungefär en timme sedan. Vad jag ska göra nu har jag ingen aning om, men det lutar åt att lyssna på musik och läsa klart en bok jag börjat på - Min Bästa Väns Dotter.

PS. 2 månader kvar till London idag!! DS.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0