2011 | Året i bilder

Bakade massa cupcakes.


Gick på museum i huvudstaden.

Återgick till min "naturliga" hårfärg - blev blond.

Var på min brors studenten.

Tog roliga foton med Rebecca.


Var i Göteborg.


Åt en massa jordgubbar.


Min moster bjöd ut mig, min bror och min mamma på restaurang. Åt världens godaste chokladmousse.


Kapade mitt hår (som var väldigt slitet). Kändes som en meter men var bara en 10-15 cm.


Var i Stugan. Gjorde en utflykt till ett fjäll som jag inte kommer ihåg namnet på. Fotograferade en massa blommor också.


Fyllde 17.


Fotograferade Rebecca.


Var i min älskade stad, London.


Var på Katy Perry-konsert (i London).


Renoverade rummet. Från ljuslila till svart-vitt.


Det kom snö, så jag drog på mig vantarna, mössan och halsduken och gick ut och fotograferade. Någon dag efter var snön borta och har inte kommit tillbaka ännu.


Mormor och morfar firade guldbröllop. Så vi bjöd på förrätt, huvudrätt och efterrätt.


Firade jul med familjen.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0