8 december.

Har varit lite glest med inlägg denna vecka, förlåt för det. Har haft huvudvärk och ont i magen, men var i skolan till och med igår och idag var jag hemma. Hoppas på att kunna gå imorgon, vi håller nämligen på med ett grupparbete om FN, så jag vill inte missa det då vi har ett "rollspel" nästa vecka.

 

Som ni ser i inlägget innan så har jag varit ute och fotat några bilder nu när det har kommit snö! Bilden nedan visar hur jag ser ut idag, helt osminkad (tur att inte mina lila mysbyxor syns på bilden, hehe). Vad mysigt det är nu när snön har kommit! Igår var det snöslask, men idag var det minusgrader och sol som gjorde så att snön glittrade. Vintern som den ska vara!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0