Böcker som väntar på att bli lästa i min bokhylla:


Samtidigt som jag beställde hem denna bok beställde jag också hem Gossip girl, och det blev så att jag började med Gossip girl. Men sen ska jag läsa denna!

Jag gillade del ett, men har inte riktigt läst klart den, så jag kan ju inte läsa del två ännu, men den ska läsas så fort jag läst klart den första! (Eller så tar jag Marshmallows till frukost emellan)

Tänkte köpa denna i somras, jag vet inte varför men det blev aldrig av. Men när jag hittade del ett och del två i en och samma bok så slog jag till och köpte!

Uppföljaren till Snabba Cash(som jag gillade). Har bara legat där i bokhyllan, men den ska läsas... någon gång, hehe!



Dessa köpte jag i våras. Hade börjat i A walk to remember, men skolarbete gjorde att jag inte fortsatte. Men jag ska fortsätta läsa i den. När jag får tid, hehe.

Som ni ser har jag rätt många böcker som jag inte läst i min bokhylla. Så jag behöver inte köpa några fler på ett tag, hehe(men det blir ju ändå att man gör det). Bokmal är nog ordet för det!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0