Topp 5 | Favoritserier

F.R.I.E.N.D.S - Alla säsongerna står i min bokhylla och jag har sett varje avsnitt åtminstone 5 ggr. Det säger väl ganska mycket? Rikigt rolig serie och det står lika mellan Ross och Chandler om vem som är favoritkaraktären!

Gossip girl - En sådan där serie som man bara måste se mer av då man börjat kolla. Man följer personerna ovan och deras liv på Upper East side som kantas av skandaler, skvaller och intriger. Beställde till och med hem säsong 1 igår, höhö!

Gilmore girls - Kvick dialog, underbara karaktärer och helt enkelt en mysig serie. Sen att mamman och dottern är mer som bästa vänner är det som gör serien! Lorelai och Rory bor i den lilla staden Stars Hollow där alla känner alla, och man får följa deras liv från att Rory börjar på en privatskola till att hon slutar College. Jag måste verkligen köpa boxen med alla säsonger någon gång, så att man kan kolla när man vill!

Criminal minds - Spännande serie där Bau-teamet(personerna ovan) jagar seriemördare. Serien blir inte sämre av att karaktärerna Spencer Reed och Penelope Garcia är med. Har ni inte sett det, se det!

Supernatural - Behöver jag ens förklara? Ni har nog märkt att jag gillar denna serie, hehe. Jag gillar nästan alla serier/filmer som har med vampyrer, demoner och andra övernaturliga saker att göra. Det blir ju inte sämre med att Dean med störtskön personlighet är en av huvudpersonerna heller!

Dessa fem serier är favoriterna... men självklart finns det många andra serier (så som till exempel: The Mentalist, Greek, One Tree Hill, Wildfire, Grey's Anatomy och The O.C)som jag också tycker är riktigt riktigt bra, listan kan bli låååååång!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0