10 years later.

Tänk att det var tio år sedan man först såg Harry öppna sitt brev från Hogwarts och att igår var det slut. Lite konstig känsla faktiskt (vilken filmnörd jag är, haha). Vad tyckte jag om den sista filmen då? Den levde verkligen upp till mina förväntningar, även om boken är snäppet bättre är filmen inte långt efter. Men jag måste säga att HP-filmerna är nog nästan dem enda filmerna som är nästan exakt lika bra som böckerna, och det är ovanligt! Ska beställa hela boxen med alla filmer sen när den sista släpps på DVD, hihi. Men jag rekommenderar er verkligen att se den på bio för det är lite coolare att se den på storskärm!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0