9 juli

Igår kom pappa och hämtade mig och min bror, och vi ska vara här till nästa torsdag. Eller ja, från tisdag till torsdag ska vi vara nere i Göteborg och strosa runt, hihi. Ska bli kul!

Bara några dagar kvar nu till Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2, förväntningarna är på topp! Trots att jag redan vet hur det slutar, eftersom jag har läst böckerna, är jag precis lika spänd inför filmen som alla som inte har läst, hehe. Dock ska jag inte gå på onsdag utan jag och Rebecca ska se den på fredag. (Lite ironiskt att precis när jag skriver det här så hör jag reklamen om filmen på TV i bakgrunden...)

Nej, nu ska jag ta och se några avsnitt av Supernatural i väntan på att pappa och brormin ska komma hem från gokarten, sedan ska vi nog bege oss till Mediamarkt och IKEA!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0