Mars, Mars, Mars

Min dag såg ut ungefär såhär: ett avsnitt av Veronica Mars följt av ännu ett avsnitt och efter det ännu ett avsnitt, glömde jag att nämna att jag kollade på Veronica Mars? Har kollat klart på första säsongen och väntar på att säsong 2 & 3 ska komma i brevlådan - helst imorgon, hehe!

 

Imorgon ska vi dock till min snälla moster, så Veronica Mars-maraton får det bli i helgen. Vi ska bli bjudna på middag på någon fin restaurang, mums! På lördag blir det ett uppehåll i Veronica Mars tittandet också, för då ska jag och titta på Harry Potter (igen) på bio med Anton. Ska komma ihåg att ta en huvudvärkstablett innan denna gång!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0