House of night

Det här får bli min sommarläsning - House of Night serien. Finns än så länge 8 stycken böcker i serien, så de borde ju räcka över sommaren, hehe. Om jag inte läser i den takten jag läste den första vill säga (köpte den igår och läste ut den igår kväll för den var så bra)... Men om jag läser extremt sakta så ska det nog gå, hehe!

Update: Serien började bra, sedan spårade den ur och blev sämre och sämre. Har kvar några i bokhyllan som jag inte läst ännu, men jag kommer nog inte att göra det heller. Nej, satsa på någon annan bokserie om vampyrer om du precis som jag gillar det övernaturliga, denna är inte värd tiden!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0