Topp 5 | Serie-karaktärer

Dean Winchester från Supernatural - Alltså Dean är ju bara så cool, hehe. Varje avsnitt kommer han åtminstone med någon rolig kommentar. Det är Dean det och varför man bara älskar honom!

Seth Cohen från The O.C - Seths humor är oslagbar, är nästan så att man skrattar innnan han säger något, hehe, nejdå, men rolig är han allt. Han och hans "Chrismukka"!

Damon Salvatore från The Vampire Diaries - Damon, Damon, Damon. Vad finns det att säga? Kolla bara på honom + att du lägger till lite humor på det = what's not to like?

Chuck Bass från Gossip Girl - "I am Chuck Bass". Vem gillar inte Chuck liksom? Nästan alla som ser på serien tror jag gillar Chuck. Han är ju typ anledningen varför man kollar på det, hehe.

(Dr.) Ross Geller från F.R.I.E.N.D.S - Vem gillar inte Ross? "Unagi" och "We were on a break!" är ju bara två citat av honom. Cool snubbe den där Ross, hehe.

Andra karaktärer från serier som jag gillar är bl.a. alla dem andra från F.R.I.E.N.D.S, Lorelai från Gilmore Girls, och Sue Sylvester från Glee. Skulle kunna göra listan riktigt lång!


Kommentarer
Postat av: Medina

OMG, det här är en exakt kopia av mina lista(om jag skulle skriva en =D). Damon, Chuck, Seth, Ross + alla andra <333

2011-03-13 @ 00:09:24

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0