The Future.

 

Var på en utbildningsmässa idag. Tog lite broschyrer om att studera utomlands (och om universitet här i Sverige också), som jag har funderat länge på att göra när jag tar studenten. Det här med framtiden tycker jag är himla svårt! Hur ska jag kunna veta vad jag vill göra med mitt liv när jag inte ens är 20 år? Självklart är min framtid inte ristad i sten så om jag ändrar mig med vad jag vill bli så finns ju möjligheten. Just nu så vill jag efter studenten studera i London ett år (för att använda engelskan praktiskt). Sedan utbilda mig till att bli en flygvärdinna eller resejournalist. Jag vill resa runt i världen, vilket jag får med båda dessa yrkena, men jag har också tankar på att åka som volontär till Australien eller Afrika och jobba med djur. Jag har alltså många tankar om min framtid. Men det är ett tag tills jag tar studenten, så jag kanske ändrar mig helt om vad jag vill göra sedan, vem vet?


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0