26 oktober.

Matteprov klockan åtta på morgonen är inte så himla kul. Det hade vi idag. Hoppas på ett g! Dagen blev bättre då vi efteråt hade svenska och vi fick tillbaka våra noveller. Fick MVG på den och kom med i någon tävling tillsammans med tre andra från klassen. Tävlingen är för flera skolor i stan och det är 10 st som vinner. Man får en tusenlapp och blir publicerad om man vinner har jag för mig. Skulle inte sitta helt fel att få lite pengar för något man ändå behövde göra!

När jag kom hem hade paket från både H&M och Adlibris kommit i brevlådan. Hade beställt lite mer, men askarna nedan var bland annat det som var med i paketet från H&M. Jag tycker att de är hur söta som helst (jag vet, de är bara askar, men ändå), jag gillar att de är virkade! I paketet från Adlibris låg boken Silence. Den tredje boken i Hush, Hush-serien som jag skrivit om här bland annat. Så nu ska det läsas!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0