9 oktober.

Prat, skratt, kort-spel och film beskriver ungefär kvällen igår. Trevligt var det! Vi kollade förutom på Zombieland också på Secret Window (baserad på en Stephen King roman med Johnny Depp i huvudrollen), allvarlig/konstig film men ändå lyckades vi sitta och skratta till den. Skruvade vi är! Efter halv ett åkte de och då kröp jag ner i sängen och kollade på F.R.I.E.N.D.S, eller ja, jag somnade till det, var hur trött som helst...

Dagen idag började inte riktigt som jag hade tänkt mig, vaknade efter halv tolv, något jag inte gör förutom på lov. Känns som att hela dagen försvinner då... Har i alla fall sedan dess suttit med spanska (och ätit frukost också). Ska väl fortsätta med det och sen ta tag i novellen!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0