11 september.

Min mamma var snäll och spelade in en sak åt mig imorse. Inte om 9/11, som de pratar om hela dagen eftersom det var tio år sedan (känns förresten inte som att det var tio år sedan det hände), utan Gavin DeGraw var med på Nyhetsmorgon i TV4. Han framförde Not over you och Soldier, båda från det nya albumet Sweeter som kommer ut 21 september. Jag hade inte en aning om att han skulle vara med där, men vilken tur att mamma såg det! Något som jag förresten önskar är att jag är 18 år och har vunnit biljetter till Gavin's exklusiva spelning imorgon i Stockholm. Men tyvärr är jag 17 år, så jag hade inte ens chansen att vara med och tävla... I alla fall, här nere kan ni lyssna och se på när Gavin framförde låten Soldier

Helt underbart!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0