Bloodlines.

Fick hem boken Bloodlines i veckan. Den är den första boken i en spin-off bokserie till Vampire Academy. Jag gillade verkligen bokserien Vampire Academy (den delar nog första plats med The Hunger Games om bästa bokserie). Det är ju sex stycken böcker och de blev bara bättre och bättre med varje bok. I de tre sista var en person som heter Sydney med och det är henne man följer i bokserien Bloodlines (just nu finns det dock bara den första boken utgiven). Vill inte spoila genom att berätta vem hon är och hur man lärde känna henne i Vampire Academy, skulle rekommendera att man läser Vampire Academy innan man läser Bloodlines (annars kan vissa saker vara lite förvirrande). Jag har bara läst några kapitel i boken, men jag gillar det jag har läst - så jag skulle nog säga att jag rekommenderar den!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0