14 augusti.

Har varit väldigt dåligt med uppdatering här på bloggen under sommaren. Jag har bara lagt ut några inlägg då och då, men på måndag drar skolan igång igen och då kanske inspirationen kommer tillbaka. När man inte gör så mycket på dagarna finns det inte så mycket att skriva. Men eftersom att det är sista sommarlovet så har det varit skönt att inte göra någonting större delen av lovet. Ett år kvar i skolan och sedan drar jag och pluggar utomlands nästa höst (berättade att jag hade planer på att göra det och nu har jag bestämt mig för att jag verkligen ska göra det). Var har jag inte riktigt bestämt mig för ännu, men England eller Kanada lutar det åt!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0