3 februari.

Förutom konserten gick vi runt både i gamla stan och på Drottninggatan (i onsdags gick vi dock i gallerian vid Globen ett tag innan konserten också). Stockholm kan om man bortser från konserten beskrivas med ett ord: k-a-l-l-t! Det var verkligen iskallt, så man hade inte någon större lust att gå runt i butiker. Så efter att ha gått en snabb runda på stan så satte vi oss i Cityterminalen och väntade på bussen hem (tur att jag hade bok med mig). Idag hade jag bara två lektioner vilket var skönt för jag är väldigt trött. Vid fyra kommer pappa och hämtar mig och Emil och så spenderas helgen hos honom. Tyvärr gör en massa plugg mig sällskap också.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0