The 84th Academy Awards.

http://oscarawards2012livestreaming.typepad.com/.a/6a0168e7c8e5c1970c016762c87ce8970b-800wi

Det är så synd att det inte är lov imorgon då det inatt är Oscarsgalan, hade det varit det hade jag suttit bänkad. Men eftersom det är skola imorgon får jag spela in det och kolla imorgon efter skolan istället (får undvika alla tidningar och sådant så att jag inte vet vilka som vinner). Ja, jag är en filmnörd - märks det, haha?


Här är förresten de nominerade (och lite annat från galan) för den som kanske precis som jag är en nörd. Är besviken på att Billy Crystal blev värd (igen), det blir hans nionde gång iår. Skulle vara roligare med någon ny (men jag hoppas att han är bättre än förra årets värdar - de var tråkiga)!


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0