Helgen.

I lördags kom pappa och hämtade mig och min bror, så spenderade vi lördagen och söndagen hemma hos honom. På lördagen tog vi först en fika på Hallagården sedan åkte vi en sväng förbi Elgiganten där pappa köpte en espresso/lattemaskin som vi spenderade eftermiddagen med att experimentera fram olika varianter av kaffe med. Sedan på kvällen så åt vi på en turkisk restaurang och när vi ätit gick vi hem och hyrde film - Nobels testamente (klart sevärd!). Igår hjälpte jag pappa att städa lägenheten, träffade min moster en stund och sedan så tog vi det bara lungt resten av dagen.
 
Förresten, vad jag tyckte om filmen i fredags kan ni läsa i ett inlägg som kommer upp lite senare.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0