Snow White and the Huntsman.

http://i1.cdnds.net/12/07/618x414/snow_white_and_the_huntsman.jpg
 
Filmen levde verkligen upp till mina förväntningar, jag älskar sagor som blir till film. De fick med de viktigaste detaljerna från sagan; spegeln, äpplet, kyssen, jägaren (som jag har för mig att disneys version inte hade med), den onda drottningen och dvärgarna. Denna version av sagan är lite mörkare och fylld med mer action, man har gett sagan en liten twist. Charlize Theron och Chris Hemsworth passade perfekta som Ravenna (den onda drottningen) och Eric (jägaren) och det var kul att se Kristen Stewart (Snövit) som någon annan än Bella. Har ni inte sett den, se den!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0