Gavin DeGraw | Putte i Parken

Vid denna tid är det snart Gavin DeGraws tur att gå in på en av scenerna i Putte i Parken. När jag fick reda på att han skulle spela på festivalen så sa jag att jag skulle gå, men sedan dess har jag ändrat mig. Det kändes lite dyrt att betala för ett dagspass för att se en artist, även om det är min favorit (och jag såg honom ju faktiskt för mindre än ett halvår sedan). Så för stunden sitter jag här och är lite deprimerad över att jag inte står i publiken och väntar på att han ska göra entré. Men jag kan i alla fall sitta och lyssna på alla hans låtar här hemma, som tur är, även om det inte är samma sak som att lyssna live...

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0