De senaste dagarna.

I torsdags gjorde jag ingenting (eller ja, jag låg i soffan och kollade på serier), igår klippte jag gräset och rensade i rabatten (som tack fick jag idag det som ni ser på bilden av min snälla mamma), och kollade på fotboll på TV. Ni som känner mig tänkte nog där, läste jag verkligen rätt? Men det gjorde ni faktiskt! Sverige - England var på TV när jag kom in i vardagsrummet så jag kollade klart (det skulle precis börja, så jag såg faktiskt hela matchen). Trist att de (Sverige) förlorade när jag för en gång skull kollade på fotboll! Idag blev det inget fotbollstittande, har däremot kollat på en massa avsnitt av Grey's Anatomy. Men nu blir det nog någon film istället och jordgubbar till det.


Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0