27 maj.

Igår kom min moster hit. Vi grillade och sedan myste jag, min mamma och min moster framför ESC med glass och godis. I år var jag faktiskt intresserad av hur det skulle gå för Sverige (gillade för en gång skull låten vi skickade), satt till och med och var nervös när man fick veta vad länderna gav för poäng. Men sedan som Anton sms:ade "Vi kommer vinna, vi kommer vinna!" och det gjorde vi ju!

Har tagit det lugnt hela förmiddagen i princip, men nu sitter jag med lite skolarbeten (powerpoints till några redovisningar som vi ska ha i veckan ). Sedan ska jag nog hjälpa till lite här hemma med gräsklippning, om jag orkar vill säga. Förresten, ikväll börjar Kanal 5 visa sista säsongen av One Tree Hill (jag har inte kollat på några säsonger, men den sista vill jag se), så då sitter jag bänkad!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0