12 november.

För en gångs skull så hade jag en vanlig skoldag idag. Imorgon kommer jag däremot vara på min gamla skola och prata om samhällsprogrammet (ska försöka få elever att välja detta program när de söker till gymnasiet) och slutar vid lunch. Men det är bra för jag har en hel del pluggande att göra! På onsdag blir det förresten bio - den allra sista Twilight-filmen. Även om jag inte är besatt av böckerna längre (var flera år sedan jag läste dem nu), så ska det ändå bli kul att få se slutet på film.
 
Som ni kanske har märkt så är det en ny header här på bloggen, den ser nästan ut som den gamla dock (bara några nya bilder och annan font). Kände att det var dags för en förändring!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0