7 november.

Jag hann med att höra både Romneys förlorartal och Obamas vinnartal imorse. Obamas tal slutar precis när jag kommit fram till skåpet i skolan (kollade/lyssnade i mobilen). Hade sedan en engelska lektion och inte ens en halv historialektion, efter det tillbaka hem med bussen igen.
 
Idag fick vi förresten en uppgift på engelskan att vi ska läsa en bok på engelska och göra en skriftlig rapport av den, något som för mig som (nästan) alltid läser på engelska inte har någonting emot. Visste dock inte riktigt vad jag skulle välja i skolans bibliotek, men så hittade jag Looking for Alaska (som jag skrev om för ett tag sedan) inklämd mellan några andra böcker, så den fick det bli. En av de få gångerna jag gillar en skoluppgift!

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0