Breaking Dawn | Part 2

Tsbd2-dg-010960r-jpg_175203_large
 
Var ju och såg den nya Twilight-filmen i onsdags. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tyckte om filmen, men jag tycker nog att den är bättre än del 1 (det är lite mer fart i den här filmen än den). Slutet av filmen hade de gett en twist (författaren hade själv varit med och ändrat), något som jag faktiskt gillade. Emellanåt var det lite cheesy, men de fick med hur Bella förändrats som person från första filmen (boken) till den här och de fick med de bästa delarna i boken och det vägde upp väldigt mycket. Jag har inte samma känsla som efter att ha sett slutet på Harry Potter-serien, men det känns ändå lite konstigt att det inte kommer några fler. Jag tyckte att det var ett värdigt slut på serien, så kan man nog sammanfatta allt.

Kommentarer

Om du har några tankar du vill dela med dig av:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0